Promo kampaň

 

Být ve správný čas na správném místě. Tak zní heslo naší reklamní kampaně, která se zaměřuje na Vás jako naše klienty, jež v danou chvíli přemýšlíte o novém bydlení nebo nové image svého podnikání.

A proč zvolit pro změnu právě nás?

Pokračovat ve čtení

Kde se bere úspěch?

 

Kde vzít úspěch je otázka, kterou si nekladou ve svém podnikaní jen interiérový designeři. Odpověď je ale více než zřejmá – úspěch pramení z doporučení.

Pokračovat ve čtení

Jsme zas o kus dál

 

Nastal nový rok, nové začátky, nové šance…. Nové cíle.

Asi to tak cítíme každý, že přes noc bychom chtěli smazat staré špatné a získat nové lepší. Nemusí to být zásadně jen noc na Silvestra. Někteří z nás by si přáli takových nocí v roce víc. Bohužel, nefunguje ani ta jedna.

Pokračovat ve čtení

Interiér v barvách podzimu

 

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak vzniká umění a od kdy přesně začne být zpočátku naprostý nevkus označován za umění, ne-li za umělecký směr? Kdo určuje tyhle „trendy“ a jak se dostanou do podvědomí lidské populace jako něco výjimečného a ne jako naprostý omyl? Dokáže každý svou myšlenku představit jako neotřelý nápad, nebo je jen náhoda, co se zrovna „chytí“?

Pokračovat ve čtení

Posuvné dveře v interiéru

Nejen funkční využití nalézáme v interiérových posuvných stěnách. Například posuvné dveře od italské značky Rimadesio jsou výrazným a originálním estetickým prvkem v interiéru a mohou s hrdostí zaujmout místo interiérového solitéru.

Pokračovat ve čtení

Časopis

Propagace firmy je pro nás důležitá. Věříme totiž, že i klient interiérového designu se bude raději prezentovat spoluprací se značkou než se samostatným jedincem.

Pokračovat ve čtení

Decor Styling

 

Decor Styling je finální dekorování interiérů, sezónní dekorace na zakázku, výzdoba recepcí, zátiší pro fotografování apod.

Pokračovat ve čtení
  • 1
  • 2